Total Pageviews

Tuesday, March 4, 2014

ស្វែងយល់អំពី​ Timer នៅក្នុងភាសាឡូអា

ចាប់ដំណើរការកូដដោយប្រើ Timer
តើ Timer ជាអ្វី? គេប្រើវាដើម្បីអ្វី? ភាគច្រើនហ្គេមមាន timer សំរាប់ ចាញ់, ឈ្នះ, ព្យាយាមម្តងទៀត, លោត, បញ្ចប់ Level​ ដែលសុទ្ធតែអាចប្រើជាមួយនឹង Timer បាន។
Timer Events ត្រូវបានប្រើប្រាស់នៅក្នុងការតភ្ជាប់ ដោយប្រើជាមួយ Timer Libruary.
តើអាចសរសេរ Function មួយដោយប្រើ Timer ជាអ្នកគ្រប់គ្រងលើ វគ្គនោះ, បើសិនជាអ្នកលេងមិនអាចបំពេញតាមលក្ខខ័ណ្ឌរបស់វគ្គនោះបាន នឹងចាញ់។
សំរាប់ Property Timers មានះ​ event.time/ event.source/ event.name/ event.count

១. Event.time = វាជា time ដែលប្រើជា milliseconds នៅពេលកម្មវិធីចាប់ផ្តើម
២. Event.source = វាជា​ Reference សំរាប់ Timer registered ដែលបញ្ជូនទៅកាន់ Event។​ វាមានផលប្រយោជន៏ច្រើនបើសិនជាប្រើ multiple timers calling the same listener.
៣. Event.name = ជា String “timer”
៤. Event.count = ជាចំនួនពេលវេលាដែល Timer បាន Fire ទៅកាន់ listener។ វាមានផលប្រយោជន៏ច្រើនបើសិនជាចុះឈ្មោះជាមួយនឹង Timer to fire multiple times


No comments:

Post a Comment